Je kunt een bestelling plaatsen door naar het gewenste product op de website te gaan (indien nodig de juiste kleur en maat selecteren), en op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Als je meerdere (dezelfde) artikelen wilt toevoegen kun je dit aantal in het veld ‘aantal’ aanpassen voordat ...
Nee, je hoeft geen account aan te maken. Je kunt ook kiezen om als gast te bestellen. We raden wel aan een account aan te maken, zodat je later altijd je bestelling kunt bekijken in de account en gemakkelijk een bestelling opnieuw kunt aanmaken.
Als je je wachtwoord kwijt of vergeten bent kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op de tekst ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Er zal een email met informatie voor het opnieuw instellen van een wachtwoord worden verzonden naar het emailadres wat je hebt ingevuld.
Ja, je kunt je bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Om dit in te vullen klik je op de knop + nieuw Adres. Als je hebt gekozen voor aflevering bij een Service Point kun je onderaan de pagina het gewenste servicepunt selecteren.
Als je niet bent ingelogd kun je op de ...
Zo lang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze nog annuleren. Doe dit zo snel mogelijk, zodat we je pakket nog uit de stapel uitgaande zendingen kunnen halen.
Op het moment dat je pakket ons magazijn heeft verlaten kun je de bestelling niet meer annuleren. Je kunt het ...
Zo lang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze nog wijzigen. Doe dit zo snel mogelijk, zodat we kunnen voorkomen dat het verkeerde product wordt opgestuurd.
Op het moment dat je pakket ons magazijn heeft verlaten kun je de bestelling niet meer wijzigen. Het snelste is ...